A nap idézete:
""

Az oldal elérte a célját. A gyűlölködő, mocskolódó TMRSZ vezetőknél az oldal a szókimondása miatt kiverte a biztosítékot. Az igazság itt kendőzetlenül jelenik meg bármennyire is fáj egyeseknek. Minket mostmár nem lehet elhallgattatni. A bilit kiborítjuk. A TMRSZ vezetőivel szemben a saját modorukban és a fegyvereikkel vesszük fel a harcot. Hajrá!

2009. május 28.

Az Imi beindult, itt a világ vége!



Ritkán, de most  és a hányinger kerülget és kénytelen vagyok valakit és valamit megemlíteni:

http://www.postaimre.com/?p=1373  

EZ NEM REKLÁM!

Boruljon a bili! Dőljön meg a dili!
2009-05-27

"Hihetetlen dolgokkal szembesülök, s akikkel összehoz a jó sorsom, azokkal nem találkozhattam volna, ha nem teszem azt, amit, s ahogy. Vagy talán mégsem így van, de lehet, hogy ennek ellenére mégis? Kicsit elbizonytalanodtam. Annyi szálon futnak események, melyeket kézben, észben tartani, fonni, szövögetni, hímezve, hámozni, kötni is horgolni már nem könnyű. Valami változást észleltem. Megint megreccsent a rendszer. Tegnap este a következő forgatókönyv állt össze a fejemben.

Az MSZP várhatóan égni fog, de nem mint a csipkebokor, az EP választásokon. Ez a várható vereség megingatja a párt eddig még stabil elemeit és tömegével menekülnek majd a patkányok a hajóból maradt tutajról.............

Más. Tegnap paradicsomot plántáltam, és maradt ki bőven. Ha valaki erre jár a napokban, akkor szívesen adok át belőle, illetve el is viheti a maradékot, ami majd egy teljes láda. Én is úgy kaptam.
Tegnap a HVG-ből keresett meg egy újságíró hölgy a még meg sem jelent könyvemmel kapcsolatosan. A hozzájuk eljuttatott könyvrészletem nagyon felizgathatta. Érdekes a történet, mert egyik névtelen informátorom kérte, hogy a hozzám eljuttatott szakszervezeteknél tapasztalt visszaéléses történetei, ha beszerkesztésre kerültek a könyvbe, akkor, küldjem vissza neki. Megtörtént. Szerintem ezt juttathatták el a sajtónak is. Nagy durranás lesz a könyv, az már biztos, mert sok érdekes dolog van benne megemlítve, amelyet már én is nehezen emésztek, mert hihetetlennek tartok.

Éppen ezért tettem meg ma a feljelentésemet a Katonai Ügyészségnek az ügyben, beillesztve azokat a bűncselekményekre utaló anyagokat, amelyeket kaptam. Remélem, hogy mindenki ártatlansága végül kiderül majd, kivéve természetesen engem, mint felbujtót, rágalmazót, hamis tanút és egyebet.

Rendet kell tenni az országban, és ez nem megy könnyen. Áldozatos munka ez feleim. Bevállaljátok? Boruljon a bili! Dőljön meg a dili!

Hát igen egy korábbi olvasónk az egyik írásában jó a megjegyzést tett az okos emberre: megkoronázni nem kéne? ezt a megalomán szerencsétlent?

A szennyirodalmat megszerezzük ingyen, és kíváncsiak lerszünk a nagy leleplezésekre! Úgy vélem, hogy az ügyészség ténylegesen elkapja főállású anyánk tökeit és majd a sitten fog őkelméje palántázgatni és lehetőséget fog kapni, hogy a BÖRTÖN-VISSZAÉLÉSEK-10-ÉVE és az ELŐZETESBEN-HÁROM-ÉV című könyveket megírhassa.

"....kell némi pletyka, meg kitaláció, jó nagy hazugságokkal megspékelve, aztán csak le kell írni, majd figyelmesen hozzátenni a szerzőnek, hogy ez csak hallomás, ez pletyka, ezzel nem is értek egyet, de a rosszat, a gonoszságot már el is ültette az olvasóban. Aztán kiadni, terjeszteni és meg is van a lejáratás. Kit érdekel hogy igaz vagy sem? Csöpögjön a szaftos sztorikról, hogy legyen min csámcsogni......"

A NÁCIK is hasonló módszerekkel indítottak annak idején és mi lett a vége?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

TMRSZ FŐHADISZÁLLÁS

Címkefelhő

Érdekes blogok, irományok, cikkek, hírek......(47 csoport)

IP