A nap idézete:
""

Az oldal elérte a célját. A gyűlölködő, mocskolódó TMRSZ vezetőknél az oldal a szókimondása miatt kiverte a biztosítékot. Az igazság itt kendőzetlenül jelenik meg bármennyire is fáj egyeseknek. Minket mostmár nem lehet elhallgattatni. A bilit kiborítjuk. A TMRSZ vezetőivel szemben a saját modorukban és a fegyvereikkel vesszük fel a harcot. Hajrá!

2009. május 29.

Tagtoborzás TMRSZ módra.

Tagtoborzás TMRSZ módra

Egy érdekes cikket találtam az egyik szakszervezeti honlapon, és egyből ráismertem a TMRSZ toborzási módszereire, amiket bevetési és kovo-s kollégáktól is hallottam már. Rémregényeket meséltek, ahogy Győri kollégák is jelezték többször.
A szállóban a szobatársam ferihegyen dolgozik, és ott is volt egy levakarhatatlan gusztustalan figura, valami Godó nevű egyén, aki állandóan ott pofátlankodott a szolgálatban lévők között, és az ismert módszerekkel behálózott kollégákat, akik azóta sem látták, és az ügyeiket meg folyton egy Pach Dani nevű védegyletes intézi nekik.
Én is meg lettem sokszor környékezve, de ahányszor meghallom a TMRSZ szót, erősődik bennem az elszántság, hogy bárkihez csatlakozom, de hozzájuk soha. Ha a rendőrségen csak ők lennének egyedül szakszervezet és 44999 fő tmrsz tag lenne, és csak engem kellene meggyőzniük, én akkor sem. Ilyen egy gusztustalan bandát már rég láttam. És akkor amiért írtam nektek, íme a cikk amit találtam: 

"Előrelépés történt a bevetési pótlék ügyében. Mint már arról már hírt adtunk az RV két esetben is jogerősen pert nyert a bevetési pótlék tárgyában a Pécsi Munkaügyi Bíróságon.

Az egyik érintett kollégának már parancsosította a munkáltató a bevetési pótlékot és egyben az elmaradt pótlék egy részét is átutalta a számlájára. Reméljük hamarosan minden érintett megkapja a jogos járandóságát. A megnyert per egy érdekes momentuma, hogy az érintett kolléga részt vett Budapesten a március 15-i rendezvények biztosításában, ahol egy társ szakszervezet toborozta a tagokat és ezt a kollégát is a szakszervezetükbe történő belépésre, biztatta azzal az érvvel, hogy részére elintézik a bevetési pótlékot.
A kolléga, nevezzük Ferencnek, elmondta, hogy már jogerősen megnyerte a pert a bevetési pótlékot illetően. A toborzó ezt kétségbe vonta és tovább győzködte a Ferit, azzal a szöveggel, hogy „ne vetíts nekem, csak dumál az RV és hiteget, hidd el, hogy még senki semmilyen komoly lépést nem tett ebben az ügyben és az Ő szakszervezete az egyetlen, aki valóban tenni fog azért, hogy a jogos járandóságát mindenki megkapja.
A Feri miután többször is elmondta, hogy tényleg személy szerint Ő az akit az RV képviselt ebben az ügyben és jogerősen meg is nyerte a pert, a toborzó felhívott valakit telefonon, hogy bizonyítsa miszerint még senki nem tett semmit ebben az ügyben.
A felhívott elmondta, hogy valakik tényleg pert nyertek a bevetési pótlék ügyében, és ha jól tudja, akkor pécsi az illető, de nem tudja pontosan, hogy valójában hogyan áll az ügy. Ezek után a toborzó kicsit visszavett a rádumálós lendületből, és más érvekkel hozakodott elő,.
Azt ecsetelte a Ferinek, hogy miért „sz@r” (a toborzó szóhasználata) az összes szakszervezet a sajátját kivéve. Itt tartottak, amikor szóltak a Ferinek rádión, hogy induljon a szolgálati helyére, így a toborzó más kuncsaft után nézett. Talált is, hiszen többen is beszámoltak arról, hogy a Budapesten töltött három nap alatt a felkészülő helyiségben és a pihenő körletben megkereste ajánlatával ugyanez a szakszervezet. Senki nem lépett be, de szívesen fogyasztották el azt a kávét, melyért cserébe mindössze egy másokat ócsároló és magát ajnározó szakszervezet toborzó szövegének a végighallgatásával kellett fizetni."

Remélem kikerül az oldalatokra, amihez sok sikert kívánok, mert sajnos annyian néznek minket hülyének, hogy jó lenne ha tiszta vizet öntenénk a pohárba. Én csak ma tudtam meg bent a szállón, hogy van ez a blog, és teljesen felvillanyozódtam. Remélem ezt sosem fogja elérni a cenzúra. És hogy eláruljam, a blogotok címe futótűzként terjed a testületen belül és kivétel nélkül hatalmas tetszést aratott. Csak így tovább, és remélem ha van bőr a képükön, akkor egyszer visszafelé is fog menni a tagszámlálójuk, hiszen csak én tucatnyi kilépésről tudok az elmúlt időszakból, és amióta ez a jobbikos szar is bejött a képbe, csak erősődik az ellenérzés.
Egyszóval reméljük lesz eredménye ennek az oldalnak is :)

Üdv: (sün) Egy TMRSZ ellenáló

Nem csak rajtam múlik a dolog, hanem rajtatok is! Ezt az ámokfutót és a sleppjét és az eszetlen "szak pszichológust" mindenképpen meg kell fékezni (a szerk.)

3 megjegyzés:

  1. Barátaim!
    Igazatok, van és csak csináljátok nyugodtan ezt az oldalt. Én nem is gondoltam, hogy ennyi szemétség van a TMRSZ-en belül.
    Hallottam a tagtoborzásról én is dolgokat, miszerint a rendőr iskolákon, eléggé elítélhető módon erőszakosan szervezik be és tévesztik meg a tmrsz aktivisták a hallgatókat.
    Tényleg öntsetek tiszta vizet a pohárba. Ami a tmrsz-nél megy az utóbbi időben az már egyenesen agyrém.
    Sok sikert nektek, ha szóltok és tudok segíteni akkor állok a rendelkezésetekre.
    ezt a vendégkönyvetekbe is leírtam
    Jani

    VálaszTörlés
  2. Az egyik pesti rv-s rendőr kolléga, aki ráadásul tisztségviselő is, annak a szolgálati kocsiját kenték össze a szószoros értelmében szarral, érdekes módon, egy szakszervezeti toborzás után, ahol a tmrsz-esek egy embert sem tudtak beszervezni, viszont az rv beszervezett 23 embet.
    a kollégának okoztak egy csomó kárt. a kocsit fényeztetni kellett.
    az frsz és a brdsz ilyeneket nem csinál.
    akkor vajon ki lehetett??
    Mindig érdekes, hoyg akkor történnek ilyen és ehhez hasonló balesetek, mikor valahol, toborrzás és szervezés ven. túlontúl furcsa.

    VálaszTörlés
  3. Üdv!
    Én a KR-nél vagyok,nálunk úgy ment a toborzás, hogy a T(mr)SZ sunyiban az alagsorban minden más szakszervezetet fikázva toborzott.
    Tudomásom van olyan esetről is amikor a kollégák szőnyeg szélén álltak,mert több szolgálati panaszt is benyújtottak a nevükben.Utóbb kiderült,toborzáskor alá kellett írni egy nyilatkozatot,hogy a tmrsz eljárjon a tagok nevében úgy,hogy nem kérdeznek meg egyessével senkit semmiről.
    Gusztustalan,hogy a tmrsz elnöke a tagok által befizetett szakszervezeti pénzből annyit kap mint egy osztályvezető beosztásu rendőrtiszt.

    VálaszTörlés

TMRSZ FŐHADISZÁLLÁS

Címkefelhő

Érdekes blogok, irományok, cikkek, hírek......(47 csoport)

IP