A nap idézete:
""

Az oldal elérte a célját. A gyűlölködő, mocskolódó TMRSZ vezetőknél az oldal a szókimondása miatt kiverte a biztosítékot. Az igazság itt kendőzetlenül jelenik meg bármennyire is fáj egyeseknek. Minket mostmár nem lehet elhallgattatni. A bilit kiborítjuk. A TMRSZ vezetőivel szemben a saját modorukban és a fegyvereikkel vesszük fel a harcot. Hajrá!

2009. május 26.

Szima Judit Hivatalos Önéletrajza



Szima Judit önéletrajza




Három leánygyermek büszke édesanyjaként látom el a Tettrekész Magyar Rendőrség Szakszervezete (TMRSZ) főtitkári teendőit. Kiskorú gyermekemet 8 hónapos kora óta egyedül nevelem, mivel édesapja 2000-ben egy baleset következtében tragikus hirtelenséggel elhunyt. 2009. május 14-én megszületett első unokám, Dániel. Legfontosabb feladatomnak tekintem
gyermekeim életre való nevelése mellett, hogy szakszervezeti vezetőként segítsem megoldani a munkavállalók kiszolgáltatottságából adódó problémákat, és egy olyan erős, egységes, hatékony szakszervezeti mentalitást honosítsak meg kollégáimmal közösen Magyarországon, mint
amely mentalitás a TMRSZ-t megalakulása óta fémjelzi.



Debrecenben születtem 1960. február 24-én. Hajdú-Bihar megyéből származom. Édesapám 77 éves, a rend őrzőjeként, egyenruhás rendőrként szolgált évtizedekig. Édesanyám a helyi TSZ-ben dolgozott.



A Derecskei Gimnáziumban érettségiztem, majd a Debreceni Tanítóképző Főiskola hallgatója lettem. 1979-ben elkerültem Tolna megyébe, és tanulmányaimat Kaposvárott folytattam, tanítónői szakképesítést szereztem. 1983-1985-ig Budapestre a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai
Tanárképző Főiskolára jártam, ahol gyógypedagógiai tanár képesítést szereztem.



1979-től 1987-ig előbb egy évet óvónőként, majd tanárnőként dolgoztam Szekszárdon. Ezt követően a családi hagyományt folytatva a Tolna Megyei Rendőr-főkapitányság Szekszárdi Rendőrkapitányságán helyezkedtem el mint kinevezett polgári alkalmazott. 1991-ben már bűnügyi területen dolgozhattam mint vizsgáló, időközben pedig a harmadik diplomámat is megszereztem a kétéves másoddiplomás Rendőrtiszti Főiskolán, ahol bűnügyi tisztként végeztem. 2005. október 1-jéig dolgoztam bűnügyi területen, több olyan kiemelt bűnügyben jártam el, mely országos érdeklődést is kiváltott.



Munkám során folyamatosan tapasztaltam a rendőrségen dolgozók kiszolgáltatottságát, amely a szigorú kötelmi rend miatt sokkal erősebben nyilvánult meg, mint a civil szférában. Munkám mellett már 1989-től szakszervezeti tisztségviselőként is tevékenykedtem. Miután a szakszervezeti tevékenységet teljesen másképp gondoltam, mint ahogy azt a szakszervezet végezte, ahová addig tartoztam, a dolgozók érdekeinek hatékonyabb képviseletének szükségessége miatt 2004-ben megalakítottuk a Tettrekész Magyar Rendőrség Szakszervezete jogelődjét, a Tolna Megyei Rendőr Szakszervezetet.



Szakmai célkitűzéseink megvalósításában a Jobbik Magyarország Mozgalom az egyetlen olyan politikai erő, amely ezen célkitűzésünk megvalósításában partnerként fogadta el szakszervezetünket, és a politikai kampányígérgetések helyett tettekben is kész törekvéseinket segíteni. Nagy megtiszteltetés számomra, hogy a Jobbik Magyarországért Mozgalom eddigi szakmai munkásságom elismeréseként felkért arra, hogy mint magánember fogadjam el felkérésüket az európai parlamenti képviselőválasztáson jelöltként  való részvételre. A Jobbik EP-listáján a 4. hely biztosításával a Jobbik kifejezte azon szándékát, hogy a közrend, a közbiztonság megteremtésében, valamint a munkavállalók helyzetének javításában valóban komoly partnerként tekint a TMRSZ-re. Az egyes szakmai, érdekvédelmi kérdésekben való azonos álláspontok biztos alapot teremtenek egy hosszú távú szakmai együttműködés számára a két szervezet között.



Bízom abban, hogy a magyarországi munkavállalók, különösen azok a munkavállalók és családtagjaik, akik az elmúlt húsz évben a rendszerváltás egyre keserűbb kenyerét ették eddig, felismerik annak a szövetségnek a nagyszerű lehetőségeit a jövőre nézve, amelyet a TMRSZ és a Jobbik az ország lakosságának érdekeit szem előtt tartva köt meg egymással. Kérem, hogy szavazataikkal támogassák a Jobbikot, azt a pártot, amely mindannyiunk számára reményt ad arra, hogy az ország visszatérjen egy olyan útra, ahol minden tisztességes, dolgos magyar ember a társadalom megbecsült és elismert tagja lehet. Az Európai Parlamentbe kerülő jobbikos képviselők a magyar érdekeket a legjobb tudásuk szerint fogják képviselni.



Győzzön a Jobbik!



A Jobbik Magyarországért Mozgalom szakmai kabineteiben megalkotott,
2009-es EP-választási programunk a www.jobbik.hu címen olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

TMRSZ FŐHADISZÁLLÁS

Címkefelhő

Érdekes blogok, irományok, cikkek, hírek......(47 csoport)

IP