A nap idézete:
""

Az oldal elérte a célját. A gyűlölködő, mocskolódó TMRSZ vezetőknél az oldal a szókimondása miatt kiverte a biztosítékot. Az igazság itt kendőzetlenül jelenik meg bármennyire is fáj egyeseknek. Minket mostmár nem lehet elhallgattatni. A bilit kiborítjuk. A TMRSZ vezetőivel szemben a saját modorukban és a fegyvereikkel vesszük fel a harcot. Hajrá!

2009. május 28.

Egy kis informatika mindenkinek

Küldj egy, vagy akár több levelet névtelenül az illetékeseknek!
A lényeg benne, ha nem értesz egyet valakivel és tudod a mail címét akkor simán tudsz neki mailt küldeni, anélkül, hogy a nyomodra akadnának! (a real mail címet bármire átírhatod!). Spamra Nem használható, viszont magát az alapscriptet külön is meg lehet rendelni. Az anyag természetesen free és ingyenes. Sok sikert a használatához! Nem mellékes, ha valakit nem szeretsz akkor igen kellemetlen dolgokat tudsz vele művelni.
Természetesen nem akarok tippeket adni senkinek!
Eldobható mail cím mindenkinek!
A használata egyszerű, megadod a valós mail címed, egy emlékeztető szöveget, utána kiválasztod, mennyi ideig éljen a mail cím, utána beírod a chapta kódot és okét nyomsz. A rendes postafiókodban aktiválod az eldobható mail címed és utána már használhatod a beállított ideig az új ideiglenes mail címed. az ideiglenes címed átirányít minden beérkező levelet a valós címedre a megadott ideig! Minden regisztrációnál müködik! Legális az anyag free és ingyenes. (ezt ajánlom különböző FÓRUMOK és VENDÉGKÖNYVEKNÉL történő regisztráció során alkalmazni.)Természetesen nem akarok tippeket adni senkinek!
Az alábbi weboldalakról SMS-t küldhetünk - természetesen Magyarországra is - ismerőseinknek INGYEN!
Íme az oldalak:

WADJA
Az oldal egy nemzetközi közösségportál, ahonnan naponta 2 SMS-t küldhetünk ingyen, amely maximum 117 karakterből állhat. Több nyelven is elérhető - köztük magyarul is. Regisztráció szükséges!Teljesen megbízható weblap, hiszen minden alkalommal azonnal elküldte a címzettnek az üzenetet.
Segítség a WADJA regisztrációhoz és használatához...

SMSGOTT
A német nyelvű oldalról naponta 5 SMS-t küldhetünk regisztráció nélkül is. A rendelkezésre álló karakterek száma 147. A naponta küldhető üzenetek száma 50.000, ennek elérése után csak másnap lehetséges. Az ötvenezer nem kevés, vagyis nem nagyon áll fenn az a veszély, hogy nem tudunk küldeni - ritkán előfordul, hogy este 9 vagy 10 óra után eléri a limitet. Személyes tapasztalatom, hogy a címzett mindig megkapja az elküldött SMS-t, de ritkább esetben csak 1-2 óra után kapja meg a személy. Szóval, ha nem fontos, hogy azonnal megkapja, akkor nyugodtan használd, de egyéb esetekre pedig ott a Wadja.
Segítség az SMSGOTT használatához...

SMSix
Hétszáz szolgáltatóra küldhetünk SMS-t ingyen, amelyek között természetesen a három magyar is megtalálható! Regisztrációt nem igényel, a karakterek pedig 135-re vannak limitálva. Naponta maximum öt darabot lehet küldeni, amelyek az oldal terheltségétől függően hosszabb időt is igénybe vehet.
Természetesen nem akarok tippeket adni senkinek!
Frissítve 2009.05.30 13:37
GM

A szennyirodalom gyöngyszeme, mely minősíti az íróját is egyúttal...(katt ide!)

Az eredeti anyag itt olvasható:
http://www.postaimre.com/?p=1375
Válasz a beírásra:
Nyílt levél egy Tetűnek!
Kedves? "hazaszerető" és gerinctelen "barátom"
Imre!
Jók voltak az információim arról, hogy te egy gusztustalan kis patkány vagy.
Megfigyeltem az utóbbi időben tett nyilatkozataidat és megdöbbentett az, ahogyan embereket sározol be és mocskolsz, közben meg beállítod magad a Haza megmentőjének.
Az anonimitás jegyében, hogy mentsd az a tyúkszaros kis egzisztenciád, az ún.: "informátoraidat?" -már ha volt egyáltalán hiteles informátorod-, feldobod az ügyészségen és lejáratod a nagy nyilvánosság előtt?
Még azt is ki tudom nézni belőled, ha az érdekeid úgy kivánnák, akkor a saját anyádat is feldobnád 2 forintért, csak hogy neked nehogy véletlenül bajod essen.
Ez tipikusan hasonlít az átkosban tapasztalható besúgói, téglai magatartásnak.
A rendszerváltás után a téglákat általában leköpték és még le is köpik a mai napig. Ez majd rád is fog vonatkozni. A jobbikot és a jobbikos cimboráidat, a TMRSZ-t, Szima Juditot mikor fogod elárulni? Én már ezen nem csodálkoznék ezek után.
Te egy nagyon fasza gyerek vagy, csak az alapvető újságírói és írói etikát te még hírből sem ismered.
Olyan információkat hozol nyilvánosságra, amelyek szerintem légbőlkapottak és nem felelnek meg a valóságnak. Te szerintem az embereknek is a legaljához, de még azoknak is a leges legaljához tartozol.
Ha igaz is bármi abból amit te nyilvánosságra hoztál, akkor legyen igaz, a hatóságok vizsgálják ki a valóságtartalmát. Derüljön ki az igazság!
De egyet ne felejts el, ha egyetlen egy dolog már nem igazolódik be abból amit leírtál biztosan számolhatsz komoly hitelrontási és rágalmazási perekre. Egy biztos hogy a pamfleted olvasása után más részéről ez be is fog következni. Várjuk azt a szemetet amit kiadattál.
Kívánom neked azt, hogy remegve és sírva kelljen neked majd a bíróság előtt tisztáznod magad és bízom abban, hogy nem fog sikerülni az, hogy tisztára mosd magad.
Sajnálom azokat az embereket, akik mindenféle általad bedobott gumicsontnak és maszlagnak bedőlnek és még hisznek neked. Sajnálom azokat, akiket megvezetsz az előadásaidon és még hisznek is neked.
Nézz a lelekedbe, állj egy tükör elé és köpd szemen magad!
GM

Belterjesség ala TMRSZ

Mint megjósoltam a belterjesség elindult a TMRSZ oldalán.

Mit is jelent ez? Azt jelenti, hogy mostantól azok hozzászólásai jelennek és jelentek meg akik a mindenkori hatalomnak, beintenek, és elküldik a vezetőket a mélyen a jó k..... édes..... a...-ba. Valójában erre lehetett számolni és ez be is igazolódott.

A törvényességi felülvizsgálati dolgot azt rögtön kirakták az oldalukra viszont az "Egy Szima, egy fordított" c. HVG cikkről mélyen hallgatnak. Hát igen. Ez az igazi demokrácia. 

"AMIRŐL NEM BESZÉLÜNK AZ NINCS IS!" modta ezt valamikor egy kommunista vezető.

Most itt tartunk. Szomorú, hogy ennyi balfaszt látok egyrakáson!

Néhány szép szösszenet:

http://tmrsz.hu/sajto/489-orfk-tmrsz.html

Nem a TMRSZ működése a törvénysértő, hanem amit "nagyjaink(?!)" (A kisbetű nem véletlen!) művelnek! Nyilvánvaló törvénysértéseket (lásd futárszolgálattal kapcs. int.) követnek el, magánemberi(!) meggyőződésem a szabad vélemény nyilvánítás jogán hogy a "politikai elit" utasítására! 
Az Országot "irányító(?)" politikusaink nagy része GERINCTELEN TOLVAJ GAZEMBER, nemkülönben az őket kiszolgáló TALPNYALÓ RENDŐRI VEZETŐK, akik MINDENKINEK ELADÓK..... Undorítóak...! ( Magánvéleményem, a szólásszabadság jogán!)
Fentiek kapcsán természetesen tisztelet a kevés kivételnek....!

T.
Remélem látjátok mire megy ki a játék? Egy politikai megrendelésre indított vizsgálatnak, egy a politikát kiszolgáló vezető érdekes módon, hozta a papírformát. Pedig politikamentesn ek kellene lennie neki is, mint minden rendőrnek. Úgy gondolom, hogy a törvényességi felügyeleti vizsgálatot az ügyészség már saját maga megkezdte volna, ha látott volna rá okot. Hiszen a csapból is a TMRSZ és a Jobbik együttműködési megállapodása és az ennek kapcsán keltett vihar a biliben folyt. Nem indítottak önmaguktól, feltehetően nem lustaságból. Korábban leírták, lehet együttműködni törvényesen bejegyzett és törvényesen működő egyesületekkel, pártokkal - és ha jól tudom, mivel az egyházakra is vonatkozik az általuk megjelölt törvény -, akár egyházakkal is, hogy a szakszervezet az érdekvédelmi tevékenységének céljait elérje. Volt már példa ilyen együttműködési megállapodásra fegyveres erők szakszervezete részéről, az nem volt aggályos semmilyen szempontból.
Ennek az egész politikai hercehurcának, cirkusznak egy oka van, a rettegés.
Az országos rendőrfőkapitány pedig asszisztál keményen ehhez a mocskos politikai játszmához, pedig neki nagyon nem szabadna ezt cselekednie. Mivel már több fronton is próbálta és próbálja ellehetetleníteni a TMRSZ működését, most arra játszik, hogy összekuszálja a tagságot, hogy létszámcsökkenést tudjon elérni. 
Na ezt ne egyétek meg kedves TMRSZ tagok! Most kell összetartani és még belépni, mert ellenkező esetben nem lesz valódi érdekképviselet. A hatalom ezt szeretné elérni. Az ügyészség remélhetően szakszerűen, elfogulatlanul fogja megvizsgálni a kérdést és ahogy nemrég, most is megállapítja azt, hogy a TMRSZ azt teszi, ami a dolga. Képviseli az munkavállalói érdekeket, benneteket. 
Szóval nem betojni barátaim! Az nevet, aki a végén nevet!

Szasztok!.....

Ez már siralmas....de frankón.....
Ha lehet hinni a linkben leirtaknak, akkor rögtön kérem megnevezni, hogy a TMRSZ a működésével, vagy akár csak egy TMRSZ tag is mikor, hol, milyen mértékben és milyen cselekedetével akadályozta a rendőrség működését??????

http://tmrsz.hu/kapcsolat/vendegkonyv.html
Vendégkönyv


A vendégkönyvbe minden kedves regisztrált látogatónk írhat. Amennyiben szeretné az e-mail címét láthatóvá tenni, a bejegyzés írásakor pipálja ki az e-mail megjelenítését. Minden írás a szerzők tulajdona. Nem feltétlenül értünk velük egyet! Felhasználói adatokat, információkat nem gyűjtünk és nem szolgáltatunk. A másokat sértő, bántó és nyomdafestéket nem tűrő hozzászólásokat moderáljuk. Kérjük, hogy újságcikkeket és más internetes oldalakon megjelent írásokat e-mail címünkre küldjék meg a pontos forrás megjelölésével, ne a vendégkönyvbe másolják, mert innen kénytelenek vagyunk törölni azokat. 


Kóczián Tivadar 2009. május 28. - 14:35 | 
Ahh, LOLKA, ez sem igaz. Álnévvel, álmaillal, álszenten szép lassan visszatérnek,s csak az adminnak kell sűrűn seperni :XD


LOLKA 2009. május 27. - 21:47 | 
Sajnos a sok hivatásos gyűlölködő miatt, akik szétoffolták gyalázkodásaikkal a TMRSZ vendégkönyvét, indokolt volt létrehozni ezt a mostani verziót.

A sok gyáva liberális gyűlölködő most már valószínűleg teleszart nadrággal fog csak ezután idepofátlankodni. 

Hajrá TMRSZ! Győzzön a Jobbik!i

Röviden ennyi.

A TMRSZ és "demokráciájának" rövid története......

Az oldalam elindult: 2009.05.26 09:45-kor, innentől rohamosan kezdett csökkenni a tmrsz-nél az engedélyezett hozzászólások lehetősége és végül minden eddig legális és ingyenes regisztráció mentes hozzászólás megszűnt: 2009.05.28 13:13-kor saját mérési adataim szerint. Hírekhez Vendégkönyvbe már csak a régi és komoly diktatórikus III/III-as időket idéző ellenőrzött, és kutakodó módon lehet hozzászólni.

Hát "Kedves" Ökrös úr, csak eddig bírtátok?

Tettre és harcra kész: Rendőr-szakszervezeti csaták: egy Szima, egy fordított

Tettre és harcra kész
Rendőr-szakszervezeti csaták: egy Szima, egy fordított 


2009. május 28. 14:07 | Utolsó módosítás:2009. május 28. 14:16 küldés 
nyomtatás 
betűméret

Még meg sem jelent, de már vihart kavart Posta Imre könyve, a Rendőr szak-szervezett háború című, s bősz levélváltást indított el a műben szereplő érdekvédelmi szervezetek és a szerző között. Szima Juditnál, a Tettrekész vezetőjénél pedig az verte ki a biztosítékot, hogy elkértük tőle annak a küldöttgyűlésnek a jegyzőkönyvét, amelyen döntöttek a Jobbikkal való együttműködésről. 


„Írom a soron következő könyvem, amiben nagyon sok érdekes információ lesz majd, de bevallom, olyan információim is vannak, ami személy szerint a BRDSZ [Belügyi Dolgozók Rendvédelmi Szervezetének] vezetőségére és működésére vonatkozóan kedvezőtlennek tűnik. Mégsem tudom megkerülni a kérdést, hogy ezzel kapcsolatban megkérdezzem a legilletékesebbeket. Személy szerint nem hiszek el semmilyen állítást a szervezettel és annak képviselőivel, működésével kapcsolatosan, bár van okom feltételezni, hogy nem minden jog - és szabályszeatussrű körülötte. Szeretnék véleményt, sürgős állásfoglalást kérni a kérdésben. Természetesen nincs módomban a megjelenés előtt megmutatni az összeállításba eddig beválogatott anyagokat, de ott súlyos vádak, személyhez kötött vélemények is elhangzanak, több forrásból is megerősítve. Ha most nem kapok két napon belül választ, akkor már csak a következő kötetben lesz arra mód, hogy cáfolhassak és helyreigazítsak.”

Ezt – a kivonatolva idézett – ultimátumszerű levelet küldte el május 7-én Posta Imre Bárdos Juditnak, a BRDSZ-főtitkárának. Hasonló küldeményt kapott a Független Rendőr Szakszervezet (FRSZ) főtitkára, Pongó Géza és a Rendészeti Védegylet (RV) elnöke, Katus Károly is. A címzettek köréből nem maradt ki a nem rég a Jobbikkal együttműködési megállapodást kötő, Szima Judit vezette Tettrekész Magyar Rendőrség Szakszervezete (TMRSZ) sem, amelynek illetékesei – Posta Imre elmondása szerint – segítőkészen álltak hozzá és adatokat szolgáltattak számára.

Posta "új könyve" a rendőrségi érdekvédelem kulisszatitkaiba enged bepillantást, és bár még csak nyomdában van, már megjelnése előtt vihart kavart a rendvédelem berekin belül.

Az alaposan eláztatott szakszervezeti fejesekről a hvg.hu birtokába került könyvrészletben többek között ilyenek szerepelnek. „Ne feledjék, hogy a háttérben hatalmas pénzek mozognak, vagy számlával, vagy számla nélkül, szerződésekkel alátámasztva, nagy valószínűség szerint. A sokmilliós ingatlanok, üdülők kihasználása, értékesítése, támogatások felvétele és a tagság megvezetése sem egyik napról a másikra történik. A legjobb szándékot is meglovagolja a politikai maffia és gazdasági érdek, hogy aztán már csak és kizárólag a látszatnak élve hitegessék a tagságot és a közvéleményt azzal kapcsolatosan, hogy a rendvédelmen belüli rendvédelmi szakszövetkezetek portáján rend van. Pedig, dehogy!”

Aztán kicsit konkétabban: „Tudni kell, hogy anno a kilencvenes évek közepén megalakult Határőrségnél a Határőr Szakszervezetet (HSZ), mely bizonyos gazdálkodási problémák, illetve egy kicsit elsikított pénzek miatt 2003. júniusában 0 azaz nulla forintos kasszával belépett a nagy BRDSZ konföderációba. A HSZ annak idején általában a tisztek és kevéssé a tagokét képviselte. Ezért volt a kezdetek kezdetén 3 év alatt 2 főtitkár választás, aminek a győztese H. Józsi lett. (...) Az informatikus, aki segítette a Józsit természetesen állítólag utána beismerte személyesen Bárdosnak, hogy ő segítette H. Józsi inkognitását megőrizni. (...) Az informatikus segített a Józsinak anyagot feltenni a BM Fórumra. Szarrá hackelte a fickó a nagy híres BM rendszert, és mégsem tudták megfogni.” [Horváth József (H. Józsi) Bárdossal szemben indult egy BRDSZ-vezetői választáson. - A szerk.]

Posta Imre, aki korábban a Köztársasági Őrezred pszichológusaként dolgozott, a hvg.hu-nak elmondta, hogy a könyv megírásával az volt a célja, hogy megvédje a Magyar Köztársaságot azzal, hogy felfedi az igazságot és megmutatja miként működnek valójában a szakszervezetek, s hogy beszámoljon azokról a visszaélésekről, visszás ügyekről és lenyúlásokról, amelyekről hallott. Posta munakviszonyát egyébként fegyelmivel szüntették meg, ami miatt még ma is pereskedik.

„Munkaügyi peremben a BRDSZ jogásza járt el, ugyanakkor emiatt a szakszervezet vezetőhelyettese, volt kollégám bocsánatot kért az őrezred parancsnokától. A könyvben kiderül az is, hogy miért, milyen a háttérben megbúvó összefonódások miatt nem szolgálja az igazi érdekvédelmet a BRDSZ, az FRSZ és az RV. Semmit sem tesznek a tagságukért, éppen ezért a könyvvel ki szeretném ugrasztani a nyulat a bokorból. Motivációm ugyanis a lehető legpontosabb diagnózis felállítása és a betegség gyógyítása. A könyvben adatok, állítások, elgondolkodtató dokumentumok vannak egybefoglalva, amelyek elgondolkodtatják az embert arról, hogyan jutott idáig a rendőrség ” – vall őszintén a szerző saját motívumairól. S valóban, a kuszának tűnő mondatok, homályos, helyi érdekű állítások leginkább a könyv szereplőinek érdeklődésére számíthatnak, a tájékozatlan nagyközönségére nem. Meg az ügyészségére.

A szerző úgy véli, ha hamis vád vagy rágalmazás miatt bíróság elé citálják őt a könyvben szereplők, akkor sem történik semmi különös, mert nem fogják tudni bebizonyítani, hogy hazudik, és az ügyek végül be fognak fulladni. „Ha pedig mégis veszítenék, akkor vállalom a következményeket. Ám a könyv megjelenése után én is megteszem majd a megfelelő lépéseket az ügyészségen.” Ennek ellenére a gyanúba kevert szervezetek és vezetőik várhatóan beperelik a szerzőt. Posta megjegyezte: a mű elkészítése egy periódust zár, de a folytatásba belekerül majd a TMRSZ-nek a Jobbikkal való szakmai programja és szerződése is.

Posta: a Tettrekész teljesen rendben

Posta a Tettrekész szakszervezet működésében nem talált semmi kivetnivalót. Könyve ismertté vált részlete meg sem említi a Jobbik szövetségesét. Igaz, nincs ezen mit csodálkozni. Posta ugyanis a Tettrekész lapja, a Rend-őr szerkesztője.

Pedig a Szima-szervezet fórumán is található volt egy-két olyan bejegyzés – amíg el nem tüntették –, melyek felrótták például, hogy a szervezet saját főtitkárának a lakását bérli irodának. Akadtak más problémák is, ami miatt végül nemrég a Munkástanácsok Országos Szövetsége (MOSZ) kizárta a Tettrekészt tagszervezeteinek sorából. A rendőrszakszervezet ugyanis 2005-ös csatlakozása óta folyamatosan vitatta a konföderáció belső szabályzatát és költségvetését. Emellett a Tettrekész honlapján rendre jelentek meg a társadalmi normákat durván áthágó megnyilatkozások, mint például: Magyarországon nem lehetőség, hanem kötelesség antiszemitának lenni. 

A hvg.hu úgy tudja, mindehhez jött még az is, hogy Szimáék csak 75 fő – és nem a TMRSZ honlapján feltüntetett mintegy 5500 tag – után fizették a tagdíjat. Az elmaradt összeget a Munkástanácsok akár öt évre visszamenően is követelhetik a Tettrekésztől.

A Tettrekésznek a Jobbikkal megkötött együttműködési megállapodása miatt a rendőrségi után most a hírek szerint az ügyészség is vizsgálódik. Az Országos Rendőr-főkapitányságon arra jutottak, hogy a szakszervezet vezetői olyan politikai kötelezettséget vállaltak, amelyek nem egyeztethetők össze az alkotmány, valamint a rendőrségi és a szolgálati törvény előírásaival, a szervezet működése egyenesen törvénytelen.

A hvg.hu-nak Bencze József országos főkapitány megemlítette, hogy eleve kifogásolható az, hogy a szakszervezet a rendőrség által fizetett ingatlanban, vagyis rendőrségi épületben hozta tető alá az együttműködést. Az ügyészség első körben nem volt ilyen határozott. A főkapitány nyilatkozata után megkerestük a Legfőbb Ügyészség szóvivőjét, Borbély Zoltánt, hogy megtudjuk, hivatalból indítanak-e eljárást. Borbély ekkor még nem tudott választ adni. 

Bonyolítja a helyzetet, hogy Szima Judit, a Tettrekész Magyar Rendőrség Szakszervezete főtitkára, a Jobbik EP-képviselőjelöltje már múlt csütörtöki sajtótájékoztatóján bemutatta a szakszervezete törvényességi felügyeletét ellátó ügyészség állásfoglalását, melyből kiderül: a TMRSZ és a Jobbik együttműködése, megállapodása törvényes, azt semmilyen jogszabály nem tiltja. Így – a főtitkár szerint – az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium, valamint az általa irányított ORFK „vizsgálata” teljességgel érdektelen.

Erre válaszul Szima Judit a Tettrekész honlapján leközölte azt az együttműködési nyilatkozatot, amelyet még 2002-ben írt alá több érdekvédelmi szervezet és szakszervezeti szövetség a Magyar Szocialista Párt miniszterelnök-jelöltjével, Gyurcsány Ferenccel. A dokumentumot szignálók között ott található például a Magyar Szakszervezetek Országos Szövetsége, a Bőripari Dolgozók Szakszervezete, vagy a postásoké és a honvédségi dolgozóké, a Vagyonvédelmi szakszervezetek Szövetsége, de a rendvédelem területén működő ágazati szervezetek nincsenek köztük.

A honlapon tovább nézelődve hiába kerestük a Jobbikkal való együttműködést jóvá hagyó küldöttgyűlés jegyzőkönyvét, ami szokatlan, hiszen Szima Judit minden dokumemtumot a nyilvánosság elé tár. Felhívtuk a főtitkárt, hogy segítsen, merre keressük az anyagot. Kértük, hogy szíveskedjen megküldeni szerkesztőségünknek a jegyzőkönyvet. Mire felháborodottan közölte, nem kötelezhetjük a nyilvánossá tételre, és ne is hívjuk többet.

 Csikász Brigitta

TMRSZ jogsértése: a Jogi Fórum Cikke

forrás: http://www.jogiforum.hu/hirek/20782
ORFK - Törvénysértő a Tettrekész Magyar Rendőrség Szakszervezetének működése
2009.05.28.
MTI 



Törvénysértő a Tettrekész Magyar Rendőrség Szakszervezetének (TMRSZ) működése, ezért Bencze József országos rendőrfőkapitány ügyészségi törvényességi felügyeleti vizsgálat megindítását kezdeményezte – közölte a rendőrség csütörtökön.
 

Az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) utalt arra: a rendőrség befejezte a TMRSZ és a Jobbik Magyarországért Mozgalom együttműködési megállapodásával kapcsolatban indított vizsgálatot, amelyet Draskovics Tibor igazságügyi és rendészeti miniszter kezdeményezett.

Hozzátette: a hivatásosok szolgálati viszonyáról szóló törvény (Hszt.) szerint az érdekképviseleti szervek, a szakszervezetek a törvény keretei között szabadon működhetnek, tevékenységükkel azonban nem akadályozhatják a fegyveres szerv rendeltetésszerű működését, a parancsok és intézkedések végrehajtását.

A TMRSZ egyes képviselőinek elmúlt időszakban végzett tevékenysége, politikai tartalmú közleményei, a politikai tevékenységet feltételező együttműködési megállapodás aláírása és a megállapodás végrehajtásában is szükségképpen felmerülő politikai tevékenység, a szolgálati rend és fegyelem elleni, esetenként a bujtogatás, illetve a szolgálati tekintély megsértésének tényállását kimerítő megnyilatkozások együttesen annak megállapítására vezettek, hogy a szervezet működése a rendőrség rendeltetésszerű működését gyakran veszélyezteti, és ezért törvénysértő - áll a közleményben.

A vizsgálat szerint a rendőrség hivatásos állományába tartozó, de jelenleg szolgálati viszonyát szüneteltető TMRSZ-elnök, Szima Judit olyan tartalmú együttműködési megállapodást írt alá a Jobbik Magyarországért Mozgalommal, "amelynek végrehajtása az aláíró, és a végrehajtásban esetleg közreműködő más hivatásos állományú tagok politikai tevékenységével valósítható meg".

"Tekintettel arra, hogy törvény tiltja a hivatásos állományú rendőrök politikai tevékenységét, aki ilyen jellegű tevékenységet kíván folytatni, annak szolgálati viszonyát meg kell szüntetni" - tették hozzá.

Bencze József felhívta az együttműködési megállapodás végrehajtásába bevont TMRSZ-tisztségviselők, tagok figyelmét arra, hogy "a végrehajtásban közreműködésük politikai tevékenység, melytől tartózkodniuk kell".

A főkapitány közölte azt is, hogy kezdeményezte a TMRSZ rendeltetésellenes joggyakorlásának megelőzése érdekében - különösen a jogszabályi kereteken túlterjeszkedő szakszervezeti ellenőrzések területén - a szükséges jogszabály-módosításokat.

A TMRSZ tagságát pedig tájékoztatta arról, hogy "szakszervezeti tagságuk miatt, a jogszabályok keretei között kifejtett érdekvédelmi tevékenységük miatt, a munkáltató oldaláról természetesen a jövőben sem éri őket retorzió".

Az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium ugyancsak közleményben tudatta, hogy lezárult a vizsgálat a szakszervezet és a Jobbik között létrejött együttműködési megállapodás ügyében. A közlemény szerint a vizsgálat megállapította, hogy az együttműködés részben politikai tevékenységre irányul, amit a hivatásos szolgálati viszonyban állók számára a törvény egyértelműen tilt.

Draskovics Tibor ezért felszólította az országos rendőrfőkapitányt, hogy "a rendőrség alkotmányos működése, a rendőrségen belüli politikai tevékenység megakadályozása érdekében a szükséges intézkedéseket haladéktalanul tegye meg". A tárca közleménye kitért arra is, hogy a minisztérium továbbra is fontos együttműködő partnerének tekinti a törvényesen működő szakszervezeteket, számít véleményükre, javaslataikra a szakmai munka során.

A Jobbik Magyarországért Mozgalom és a Tettrekész Magyar Rendőrség Szakszervezete május 18-án kötött együttműködési megállapodást. Az egyezmény szerint a párt a jövőbeli politikai programjaiban a TMRSZ javaslatait is figyelembe véve dolgozza ki a rendészeti kérdések megoldását. A szakszervezet pedig azt vállalta, hogy aktívan részt vesz a Jobbik rendészeti programjának kidolgozásában.

Draskovics Tibor igazságügyi és rendészeti miniszter még aznap utasítást adott adott annak vizsgálatára, hogy a megállapodás aláírásának körülményei és az együttműködés tartalma összhangban áll-e azokkal a szabályokkal, amelyek a rendőri munka politikamentességét garantálják.


TMRSZ Adminnak!

Kedves TMRSZ Admin!

Örömmel látom, hogy mostmár a se@@nyalókat is kicenzúrázod! Minden elismerésem a tiedé. Különösen Örülök neki, hogy ezzel is bizonyítod a belterjességeteket és azt, hogy fáj az igazság, ha valaki megírja. Minden elismerésem az ámokfutásodért. Egyúttal, sajnállak, mert szerintem amit te teszel az felsőbb -a munkáltatód mrs. 3/3- utasítására teszed. Te egy jobb sorsra érdemes ember vagy, csak vélhetően egy kicsit butuska és elvakult.

Az hogy a hírhozzászólások is ki lettek cenzúrázva és csakis ún.: regisztrált felhasználók -akiket nyomon tudtok követni- szólhatnak hozzá az pedig egyenesen már, már dilettáns dolognak tűnik, pláne a vendégkönyvetek zártkörűvé tételét követően.

Remélem nyugtatókkal, jól állsz! Személy szerint csak mosolygok rajtatok, hogy mostmár a saját fanjaitokat is kizárjátok az oldalról, ráadásul mostantól belterjesen üzengethettek egymásnak. Hajrá!

A Virtuális Sánta Kutya Díjjal szeretném meglepni a TMRSZ Adminját

(A Cenzorok fődíja!)

Tessék!


Fogadd nagyrabecsülésem jeleként!

ajánlom figyelmedbe az alábbi oldalt remélem sok hasznos tanáccsal fog ellátni!

http://cenzura.lap.hu/

Ki a leggyengébb láncszem???

Várom megtisztelő válaszaitokat!

Alkotmányellenes a megállapodás? (cikkgyűjtemény)


HÍREK!

Rendőrségi vizsgálat: alkotmányellenes a Tettrekész és a Jobbik megállapodása - 07:26 
Lezárta a vizsgálatot a rendőrség a Tettrekész Magyar Rendőrség Szakszervezete és a Jobbik Magyarországért Mozgalom együttműködési megállapodása ügyében. 
 

A Népszabadság úgy tudja ebben azt állapította meg, hogy a szakszervezet vezetői olyan politikai nyilatkozatokat tettek és olyan politikai kötelezettségeket vállaltak, amelyek nem egyeztethetők össze az alkotmány, valamint a rendőrségi és a szolgálati törvény előírásaival. Az iratokat már továbbították a szakszervezetek működése felett is általános törvényességi felügyeletet gyakorló ügyészségnek. 
A belső vizsgálatra a múlt héten utasította Draskovics Tibor szakminiszter az ORFK vezetőjét.


(Népszabadság)

Vissza
 a képeket is szeretném a cikkben hivatkozott linkeket is nyomtassa

©1999-2009 Index.hu Rt. Minden jog fenntartva.
Az ügyészséghez kerül a Tettrekész-Jobbik megállapodás ügye
Index 
2009. május 28., csütörtök 07:12 | Frissítve: 4 órája 

A Tettrekész Magyar Rendőrség Szakszervezetének vezetői olyan nyilatkozatokat tettek és olyan kötelezettségeket vállaltak, amelyek nem egyeztethetők össze az alkotmánnyal, valamint a rendőrségi és a szolgálati törvénnyel, állapította meg a rendőrség belső vizsgálata a Népszabadság értesülése szerint. A Jobbikkal kötött együttműködés ügyét a rendőrség átadta az ügyészségnek.

A belső vizsgálatra a múlt héten utasította Draskovics Tibor szakminiszter az ORFK vezetőjét. Azt kellett tisztázni, hogy nem sérti-e a fegyveres testületeknek az alkotmányban és több törvényben is előírt politikai semlegességét az 5300 hivatásos rendőr tagot számláló Tettrekész együttműködése a Jobbikkal. A Tettrekész ebben vállalta, hogy segít kidolgozni a Jobbik rendészeti politikáját, a Jobbik pedig azt, hogy programjába építi a szakszervezet főbb célkitűzéseit.

A rendőrség belső vizsgálata azzal a megállapítással zárul, hogy a szakszervezet vezetői olyan politikai nyilatkozatokat tettek és olyan politikai kötelezettségeket vállaltak, amelyek nem egyeztethetők össze az alkotmány, valamint a rendőrségi és a szolgálati törvény előírásaival, értesült a Népszabadság.

Szima Judit, a szakszervezet főtitkára - aki a Jobbik EP-listájának a negyedik helyén áll - korábban leszögezte: sem a miniszter, sem az ORFK vezetője nem vizsgálhatja a szakszervezet tevékenységét, arra egyedül az ügyészség jogosult.

A Népszabadság úgy tudja: a rendőrség átadta az ügyészségnek Szima Judit korábbi, a rendőri vezetés által egyértelműen politikainak minősített nyilatkozatainak gyűjteményét is. Mivel Szima EP-képviselőjelölt, mentelmi jog illeti meg. A lap szerint a rendőrség a főtitkár mentelmi jogának megszűnése után munkajogi lépésekre készül, a hivatásos jogviszonyát az EP-választásokig felfüggesztő Szima mentelmi joga akkor nem szűnik meg, ha megválasztják.
Címkék: tettrekész, rendőrség, szakszervezet, jobbik


Főoldal / Belföld
Nyomtatás
Tettrekész-ügy: újabb fejlemények!

MTI
2009. május 28., 08:09 

A rendőrség lezárta a vizsgálatot a Tettrekész Magyar Rendőrség Szakszervezete és a Jobbik Magyarországért Mozgalom együttműködési megállapodása ügyében.
Az iratokat már továbbította a szakszervezetek működése felett is általános törvényességi felügyeletet gyakorló ügyészségnek - értesült a Népszabadság. 

A lap csütörtöki számában azt írta, hogy információik szerint a rendőrség belső vizsgálata azzal a megállapítással zárul, hogy a szakszervezet vezetői olyan politikai nyilatkozatokat tettek és olyan politikai kötelezettségeket vállaltak, amelyek nem egyeztethetők össze az alkotmány, valamint a rendőrségi és a szolgálati törvény előírásaival. 

A belső vizsgálatra a múlt héten utasította Draskovics Tibor szakminiszter az ORFK vezetőjét, tisztázandó, nem sérti-e a fegyveres testületeknek az alkotmányban és több törvényben is előírt politikai semlegességét az 5300 hivatásos rendőr tagot számláló Tettrekész együttműködése a Jobbikkal. A Tettrekész ebben vállalta, hogy segít kidolgozni a Jobbik rendészeti politikáját, a Jobbik pedig azt, hogy programjába építi a szakszervezet főbb célkitűzéseit. 

Szima Judit, a szakszervezet főtitkára - aki a Jobbik EP-listájának a negyedik helyén áll - korábban leszögezte: sem a miniszter, sem az ORFK vezetője nem vizsgálhatja a szakszervezet tevékenységét, arra egyedül az ügyészség jogosult. A Népszabadság úgy tudja: a rendőrség átadta az ügyészségnek Szima Judit korábbi, a rendőri vezetés által egyértelműen politikainak minősített nyilatkozatainak gyűjteményét is. 

Mivel Szima EP-képviselőjelölt, mentelmi jog illeti meg. A lap szerint a rendőrség a főtitkár mentelmi jogának megszűnése után munkajogi lépésekre készül, a hivatásos jogviszonyát az EP-választásokig felfüggesztő Szima mentelmi joga akkor nem szűnik meg, ha megválasztják.

Országmelléklet: Szervusz Ausztria  
Csütörtök, 2009. május 28. 08:45 Utolsó frissítés: 08:31 
168 Óra Online írása 
Címkék: Tettrekész_Rendőrség szakszervezet Szima_Judit EP-kampány Draskovics_Tibor Rendőrség 

Az Erő a Tettrekészekkel van?
A rendőrség lezárta a vizsgálatot a Tettrekész Magyar Rendőrség Szakszervezete és a Jobbik Magyarországért Mozgalom együttműködési megállapodása ügyében, és az iratokat már továbbította a szakszervezetek működése felett is általános törvényességi felügyeletet gyakorló ügyészségnek - értesült a Népszabadság. A lap csütörtöki számában azt írta, hogy információik szerint a rendőrség belső vizsgálata azzal a megállapítással zárul, hogy a szakszervezet vezetői olyan politikai nyilatkozatokat tettek és olyan politikai kötelezettségeket vállaltak, amelyek nem egyeztethetők össze az alkotmány, valamint a rendőrségi és a szolgálati törvény előírásaival. 

A belső vizsgálatra a múlt héten utasította Draskovics Tibor szakminiszter az ORFK vezetőjét, tisztázandó, nem sérti-e a fegyveres testületeknek az alkotmányban és több törvényben is előírt politikai semlegességét az 5300 hivatásos rendőr tagot számláló Tettrekész együttműködése a Jobbikkal. A Tettrekész ebben vállalta, hogy segít kidolgozni a Jobbik rendészeti politikáját, a Jobbik pedig azt, hogy programjába építi a szakszervezet főbb célkitűzéseit - írta az MTI.

Szima Judit, a szakszervezet főtitkára - aki a Jobbik EP-listájának a negyedik helyén áll - korábban leszögezte: sem a miniszter, sem az ORFK vezetője nem vizsgálhatja a szakszervezet tevékenységét, arra egyedül az ügyészség jogosult. A Népszabadság úgy tudja: a rendőrség átadta az ügyészségnek Szima Judit korábbi, a rendőri vezetés által egyértelműen politikainak minősített nyilatkozatainak gyűjteményét is.

Mivel Szima EP-képviselőjelölt, mentelmi jog illeti meg. A lap szerint a rendőrség a főtitkár mentelmi jogának megszűnése után munkajogi lépésekre készül, a hivatásos jogviszonyát az EP-választásokig felfüggesztő Szima mentelmi joga akkor nem szűnik meg, ha megválasztják. 

Kedves SZJ! Akkor mostmár el kellene kezdeni kampányolni is egy kicsit ugye????

Vagy lehet, hogy igazam lesz abban, amit az Első bejegyzésemben írtam????

Bővítve és frissítve 2009.05.28 12:24 

http://www.echotv.hu/?akt_menu=72&newsid=107848

"ORFK: Törvénysértő a Tettrekész működése
2009-05-28

Törvénysértő a Tettrekész Magyar Rendőrség Szakszervezetének (TMRSZ) működése, ezért Bencze József országos rendőrfőkapitány ügyészségi törvényességi felügyeleti vizsgálat megindítását kezdeményezte – közölte a rendőrség csütörtökön.

Az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) utalt arra: a rendőrség befejezte a TMRSZ és a Jobbik Magyarországért Mozgalom együttműködési megállapodásával kapcsolatban indított vizsgálatot, amelyet Draskovics Tibor igazságügyi és rendészeti miniszter kezdeményezett.

A TMRSZ egyes képviselőinek tevékenysége, politikai tartalmú közleményei, a politikai tevékenységet feltételező megállapodás aláírása, a szolgálati rend és fegyelem elleni megnyilatkozások együttesen annak megállapítására vezettek, hogy a szakszervezet működése
a rendőrség rendeltetésszerű működését gyakran veszélyezteti, és ezért törvénysértő - áll a közleményben.

Forrás: MTI"


Nagy Tesó II.


Tisztelt Olvasók!

Felhívom mindenki figyelmét, hogy a TMRSZ Admin általában fél óránként sasol be a TMRSZ oldalán a rendszerbe. Ha addig valamit kiraksz oda, akkor figyelj, mert lehet, hogy fél óra múlva a radír beindult és nem találod meg az anyagodat! 

Ha nyalós anyagot raksz ki akkor talán az esélyed kb 50%-hogy marad.

Egyszerűen képtelenek elviselni ennek az oldalnak a jelenlétét. :-)

Nem is baj, legalább most megkapják azt, amit "egyesek" műveltek különböző oldalakon, valamit magánszemélyekkel. Ugye milyen szar ha valakit b@szogatnak? Lehet elgondolkozni "egyes" embereknek.

Pá Angyalaim!

GM

TMRSZ az egyik NAGY TESTVÉR!


A Nagy Testvér figyel:

http://tmrsz.hu/hirek-aktualis/487-vi-ker-terfigyelo.html#comments

Állapot 2009.05.28 09:06

Hozzászólás
kamera 
Külső határokon a határrendészekkel már évekkel ezelőtt aláírattak egy papírt, hogy hozzájárulnak ahhoz, hogy róluk felvétel készül. Ugyanis az összes határátkelőhely be van kamerázva! Az is törvényellenes? 
2009. 05. 28. - 02:02
Válasz erre

vélemény
igen. törvényellenes az adatvédelmi biztos álláspontjának ismeretében. Ezt az EU sem nézi jó szemmel. 
2009. 05. 28. - 03:32
Válasz erre

Nagy Testvér
A Nagy Testvér figyel. A globalizáció előjele ez ami történik. A határátkelőhelyeken ez természetes volt eddig is. Ha valakinek nem egészen tetszik a dolog akkor fel kell vele szemben lépni. Max nem kell másodállásban dolgoznia.
Találtam egy oldalt: http://tmrsz.blogspot.com nem kell az oldaltól félni. ez is egy kritika. 
2009. 05. 28. - 04:07
Válasz erre


Állapot: 2009.05.28 09:25

Hozzászólás
kamera  
Külső határokon a határrendészekkel már évekkel ezelőtt aláírattak egy papírt, hogy hozzájárulnak ahhoz, hogy róluk felvétel készül. Ugyanis az összes határátkelőhely be van kamerázva! Az is törvényellenes? 
2009. 05. 28. - 02:02
Válasz erre

vélemény 
igen. törvényellenes az adatvédelmi biztos álláspontjának ismeretében. Ezt az EU sem nézi jó szemmel. 
2009. 05. 28. - 03:32

VAJON INNEN MI HIÁNYZIK???? (segítek! feljebb kékkel megjelölve!)

Állapot: 2009.05.28 10:36

saintgraal

Azt azért nem árt tudni, hogy mi motiválhatja ezt a lépést. A térfigyelő rendszert azzal a szándékkal hozták létre, hogy a diszpécser központban ülő, másodállást végző személyek (akik nem kizárólag szabadidős, hanem időnként nyugdíjas rendőrök) figyelemmel kísérjék a Terézváros frekventált pontjain elhelyezett kamerák által közvetített képeket, és ha jogsértést tapasztalnak, akkor a jelzésük alapján a járőrök haladéktalanul intézkedni tudjanak. Csakhogy a diszpécser központban ülő kollégákat is emberekből gyúrták. És időnként sokkal kényelmesebb a figyelmet nem a szemet fárasztó monitorra összpontosítani, hanem mondjuk a diszpécserközpontban ülő társak élménybeszámolójára, a legfrissebb bulvárlap híreire, vagy egyszerűen csak a szemhéj belső felületének több órán keresztül történő tartós tanulmányozására, illetve ez idő alatt a képzeletbeli "forró kása" szabályos időközönként préselt módon kilégzett levelegővel történő hűtésére.
Természetesen a figyelem ilyen irányú feladattól történő elvonásának mértéke fordítottan arányos a térfigyelő központban dolgozók által észlelt, és jelzéseik alapján megakadályozott jogsértések számával.

Tudni kell azonban, hogy ha a kapitányság vezetői arról akarnak meggyőződni, hogy az egyes munkaállomásoknál ülő kollégák mennyire lelkiismeretese n igyekeztek megfelelni a vezetői, és ezzel együtt a lakosság elvárásának, az ellenőrzésnek létezik egy sokkal egyszerűbb és olcsóbb megoldása is, ami nem ütközik az adatvédelem szabályaival. A munkaállomásoknál a dolgozók egy un. joystick segítségével mozgatják a tőlük távol lévő kamerákat. Az a megfigyelő, aki a szolgálati idejét nem a feladat végzésére fordítja, nyilvánvalóan ehhez az eszközhöz hozzá sem nyúl szolgálata során. Létezik egy software amely azt ellenőrzi, hogy adott időponton belül a munkaállomás ezen hardware eszköze használatban volt-e.
Vannak olyan nyilvántartások, amelyek segítségével percre pontosan lehet tudni, hogy ki dolgozott az adott munkaállomásnál. A sofware segítségével már csak azt kell ellenőrizni hogy téyleg dolgozni igyekezett-e. Persze az ilyen ellenőrzés sem lehet öncélú, azonban indokolt lehet olyan esetekben, amikor azt lehetne kimutatni, hogy az adott munkaállomásról irányított 17-18 kamera 24 órán keresztül automata üzemmódban működött, esetleg volt olyan amely 24 órán keresztül a kamera alatt a járdának 2 négyzetméteres pontját rögzítette. A diszpécser központban dolgozók felé olyan elvárást célszerű megfogalmazni a rendvédelem érdekében, hogy időről időre vonják manuális irányítás alá a joystick segítségével az automata üzemmódból a kamerát, közelítsék azokra a pontokra a kamera objektívét, amelyeket automata üzemmódban figyelmen kívül hagyott volna.
2009. 05. 28. - 04:33
Válasz erre
saintgraal 
 
Ez meg hogy lehet? Miközben elkezdtem írni a hozzászólásomat, láttam, hogy előttem van egy hozzászóló, aki árnyaltan a TMRSZ véleményével ellenkező utalást tett, illetve egy linket is odamásolt. Az volt a szándékom, hogy miután a hozzászólásomat elküldtem, megnézem majd azt a linket. Igen ám, azonban amikor a hozzászólásom elküldésre került, szomorúan tapasztaltam, hogy már egyel kevesebb hozzászólás van, az említett dokumentum eltűnt az oldalról. EZ HOGY LEHET? 
2009. 05. 28. - 05:10
Válasz erre
Kleofás
 
Úgy hogy ez a TMRSZ. :) 
2009. 05. 28. - 05:18
Válasz erre


A nagy tesó tényleg figyel:

Hungary, 84.224.21.28
AS8448 Pannon GSM Telecommunications Inc.
Client: WinXP (1280x800x32)
Firefox 3.0 (JavaScript: 1.8, Cookie: Yes, Java: Yes)
Referer: http://tmrsz.kesigomu.hu/hi...lis/487-vi-ker-terfigyelo.html
Path: 
09:21:13 — http://tmrsz.blogspot.com/
09:18:51 — http://tmrsz.blogspot.com/


Köszi!

Fáj valakinek a nem egyetértő kritika?????

Próba volt hogy lássátok. Ez már idegbaj valahol.........

Hajrá Orwell!

GM

Recept ala TMRSZ


A TMRSZ vendégkönyve az alábbiak szerint működik:
A Recept (én is csak hallomásból tudom, lehetséges, hogy nem is igaz és Én személy szerint nem is igazán értek vele egyet)

Hozzávalók: 1 Főtitkár, 2-3 vezetőségi tag, 3-4 TMRSZ-Fan





- Az 1 és a 2-3 kitalál egy jó témát, ha már ellaposodik az oldalon minden.

- 2-3 beírja a kérdéseket, majd az 1 -álnéven- az rögtön, szinte azonnal de kellő vehemenciával megválaszolja.

- 3-4 a vehemens megjegyzésekre hol provokáló stílusban, hol istenítő stílusban reagál

- 1 természetesen álnéven visszareagál és buzdítja ezáltal a megbeszéltek szerint a 2-3-at és kezdődik minden előről

Eredmény:
A nagy büdös kaki meg van kavarva és természetesen az ellenségkép folyamatosan biztosított az olvasók számára.

Egy kis hízelgés Katt ide!


Kipróbáltam!

Ez lett az eredmény:

Automatikus hízelgőprogram


Szima Judit nagyszerű!
ÉLJEN Szima Judit!!!
Szima Judit legyen a MINISZTERELNÖK!!!
És www.tmrsz.hu ..igazán megérdemel egy szép ajándékot névnapra/szülinapra !!!

Mi is a mentelmi jog?


A képviselő mentelmi joga Magyarországon [szerkesztés]

1990. évi LV. törvény, 4. § [szerkesztés]
A képviselő bíróság vagy más hatóság előtt - megbízatásának ideje alatt és azt követően - nem vonható felelősségre leadott szavazata, továbbá a megbízatásának gyakorlása során általa közölt tény vagy vélemény miatt. Ez a mentesség nem vonatkozik az államtitoksértésre, a rágalmazásra és a becsületsértésre, valamint a képviselők polgári jogi felelősségére.
Az (1) bekezdésben meghatározott mentesség kiterjed a közhatalmat gyakorló személy vagy közszereplő politikus sérelmére elkövetett becsületsértésre, valamint - amennyiben a képviselőnek nem volt tudomása arról, hogy a közlés a lényegét tekintve valótlan - rágalmazásra.

A mentelmi jog a törvény előtti egyenlőség alkotmányos elve alóli kivétel, amelyet a közjogi hagyományaink által meghatározott formában az alkotmányos függetlenséggel rendelkező tisztségviselők befolyásmentes működésének garanciájaként indokolt megőrizni, ugyanakkor a jogintézmény megtépázott tekintélyét vissza kell állítani, ezért a védett személyek körét jelentősen szűkíteni, a védelem tartalmát pedig a visszaélésszerű joggyakorlás kizárása érdekében egyértelműsíteni kell.

Az egyes törvények mentelmi jogra vonatkozó rendelkezéseinek módosításáról szóló törvény töredékére csökkenti a mentelmi jogban részesülők számát, mivel a jogosultakat az Alkotmányban nevesített tisztségviselőkre korlátozza, ezért egyrészt az ügyészségi titkárt, fogalmazót, nyomozót és ügyészségi ügyintézőt a jövőben egyáltalán nem illetné meg a mentelmi jog, másrészt a bírósági ülnökök mentelmi joga a módosítás értelmében csak az anyagi jogi védelemre (az ülnöki tevékenységgel összefüggő véleménynyilvánításra és a szavazat miatti felelősségmentességére) terjedne ki, eljárási védelmük azonban megszűnne. Lényegesen átalakul, áttekinthetőbbé válik a mentelmi jog szabályozási rendszere. Az eddigi széttagolt, tisztségenként eltérő, ám sokban párhuzamos szabályok helyett a mentelmi jog egységesül. Az országgyűlési képviselőkre vonatkozó anyagi jogi rendelkezések képezik a szabályozás alapját: ezekre az egyéb tisztségekhez kapcsolódó szabályok - az Alkotmánybíróságról szóló 1989. évi XXXII. törvényben (a továbbiakban: Abtv.) szereplő jelenlegi megoldáshoz hasonlóan - tartalmilag hivatkoznak, így a külön törvények csak az adott tisztségre vonatkozó speciális eljárásjogi szabályokat tartalmazzák (a felfüggesztésre jogosult, illetve a mentelmi jog megsértése esetén intézkedni jogosult szerv megjelölése). Ezen felül a szabálysértési- és büntetőeljárás szabályai is igazodnak az új megoldáshoz, kiküszöbölve egyben a jelenlegi szabályozási hiányokat és párhuzamosságokat.

A 34/2004. (IX. 28.) AB határozat alkotmányos követelményként állapította meg, hogy a mentelmi jognak az országgyűlési képviselőknek a más közhatalmat gyakorló személyt érintő - a közügyek megvitatásával kapcsolatos - értékítéletet kifejező véleménynyilvánítására és általa nem ismerten valótlan tényállítására is ki kell terjednie. A szabályozásnak természetesen e követelményeket is ki kell elégítenie.

Az országgyűlési képviselők jogállásáról szóló 1990. évi LV. törvény módosítása nyomán a képviselői anyagi jogi mentesség a 34/2004. (IX. 28.) AB határozattal összhangban abban az esetben terjed ki a közhatalmat gyakorló személy vagy közszereplő politikus sérelmére elkövetett becsületsértésre, valamint rágalmazásra is, amennyiben a képviselőnek nem volt tudomása arról, hogy a közlés a lényegét tekintve valótlan.

BH2002. 178. Az Országgyűlés vizsgálóbizottságának zárt ülésén meghallgatott személy tényállításának valóságáért helytállni tartozik a bizottság tagja, ha az elhangzottakat - anélkül, hogy ez joga vagy kötelezettsége volna - a sajtó útján nyilvánosságra hozza [1949. évi XX. törvény 59. §, 61. § (1) bekezdés, 1959. évi IV. törvény 75. § (1) bekezdés, 78. § (2) bekezdés, 84. § (1) bekezdés, 355. § (4) bekezdés, 1990. évi LV. törvény 4. §, 1976. évi 8. tvr., 1993. évi XXXI. törvény, 1952. évi III. törvény 163. § (3) bekezdés, 206. § (3) bekezdés, PK 14. sz. állásfoglalás].

BH1999. 51. Ha az országgyűlési képviselő ellen a képviselői megbízatásának tartama alatt - de nem a képviselői minőségével összefüggésben - elkövetett közlekedési bűncselekmény miatt indul büntetőeljárás, amelynek lefolytatása közben a képviselői megbízatása - az Országgyűlés működésének befejezésével - megszűnt: a büntetőeljárás lefolytatásának nincs akadálya [Alkotmány 20. § (3) bek., 20/A. § (1) bek., Btk. 22. § i) pont, 187. § (2) bek. b) pont, Be. 213. § (3) bek. c) pont, 1990. évi LV. tv. 2-5. §, Alkotmánybíróság 1092/E/1996/3. sz. hat.].

1990. évi LV. törvény, 5. § [szerkesztés]
A képviselőt csak tettenérés esetén lehet őrizetbe venni, és ellene csak az Országgyűlés előzetes hozzájárulásával lehet büntető eljárást, valamint szabálysértési eljárást indítani, vagy folytatni, továbbá büntető eljárásjogi kényszerintézkedést alkalmazni.
A mentelmi jog felfüggesztésére irányuló indítványt a vádirat benyújtásáig a legfőbb ügyész, azt követően, illetve magánvádas ügyben a bíróság terjeszti elő az Országgyűlés elnökéhez. Az indítványt a képviselő tettenérése esetén haladéktalanul elő kell terjeszteni.
Szabálysértési ügyben a mentelmi jog felfüggesztésére irányuló indítványt - a szabálysértési hatóság megkeresése alapján - a legfőbb ügyész terjeszti elő az Országgyűlés elnökéhez.
A mentelmi jog felfüggesztésére irányuló indítványt az Országgyűlés elnöke haladéktalanul átadja megvizsgálásra az Országgyűlés Mentelmi, összeférhetetlenségi és mandátumvizsgáló bizottságának, és ezt az Országgyűlés következő ülésnapján bejelenti.
A Mentelmi, összeférhetetlenségi és mandátumvizsgáló bizottság a határozati javaslatát legkésőbb harminc napon belül terjeszti be az Országgyűléshez.
Az Országgyűlés az ügyben vita nélkül határoz, de az érintett képviselő jogosult ismertetni álláspontját. A mentelmi jog felfüggesztése tárgyában hozott döntéshez a jelenlévő képviselők kétharmadának a szavazata szükséges.
A mentelmi jog felfüggesztése tárgyában hozott döntés csak arra az ügyre vonatkozik, amelyre az indítványt előterjesztették.

EBH2002. 737. II. A mentelmi jog az országgyűlési képviselőt korlátozott védelemben részesíti. A mentelmi jog védelme alatt álló képviselő ellen szabálysértési vagy büntetőeljárás megindítása, illetve folytatása, a tettenérés esetén foganatosítandó őrizetbevétel kivételével büntető eljárásjogi kényszerintézkedés alkalmazása kizárt.
Minden más a bűncselekmény megelőzését, leplezését, bizonyítását szolgáló egyébként nem a büntetőeljárásról, hanem a rendőrségről szóló törvényben szabályozott intézkedés jogszerű és az országgyűlési képviselő mentelmi joga által nem korlátozott [1990. évi LV. tv. 5. § (1) bek., 1994. évi XXXIV. tv.].

BH2003. 447. II. A mentelmi jog az országgyűlési képviselőt korlátozott védelemben részesíti; a mentelmi jog védelme alatt álló képviselő ellen szabálysértési vagy büntetőeljárás megindítása, illetve folytatása, - a tettenérés esetén foganatosítandó őrizetbevétel kivételével - büntető eljárásjogi kényszerintézkedés alkalmazása kizárt, de minden más, a bűncselekmény megelőzését, leleplezését, bizonyítását szolgáló nem a büntetőeljárásról, hanem a rendőrségről szóló törvényben szabályozott - intézkedés jogszerű és az országgyűlési képviselő mentelmi joga által nem korlátozott [1990. évi LV. tv. 5. § (1) bek., 1994. évi XXXIV. tv.].

BH1999. 51. Ha az országgyűlési képviselő ellen a képviselői megbízatásának tartama alatt - de nem a képviselői minőségével összefüggésben - elkövetett közlekedési bűncselekmény miatt indul büntetőeljárás, amelynek lefolytatása közben a képviselői megbízatása - az Országgyűlés működésének befejezésével - megszűnt: a büntetőeljárás lefolytatásának nincs akadálya [Alkotmány 20. § (3) bek., 20/A. § (1) bek., Btk. 22. § i) pont, 187. § (2) bek. b) pont, Be. 213. § (3) bek. c) pont, 1990. évi LV. tv. 2-5. §, Alkotmánybíróság 1092/E/1996/3. sz. hat.].

1990. évi LV. törvény, 6. § [szerkesztés]
A képviselő mentelmi jogáról - a szabálysértési eljárás kivételével - nem mondhat le. E jogát mindenki köteles tiszteletben tartani.
A képviselő köteles mentelmi jogának megsértését az Országgyűlés elnökének haladéktalanul bejelenteni. Az Országgyűlés elnöke a szükséges intézkedést haladéktalanul megteszi.

EBH2002. 737. I. A mentelmi jog felfüggesztése az országgyűlési képviselő büntetőjogi felelősségre vonásának a büntetőeljáráson kívül eső feltétele, amelyről az országgyűlés határoz. A mentelmi jog felfüggesztésének a jogszerűsége a büntetőeljárásban nem vizsgálható [Be. 15. § (4) bek., 1990. évi LV. tv. 5. és 6. §].

BH2003. 447. I. A mentelmi jog felfüggesztése az országgyűlési képviselő büntetőjogi felelősségre vonásának a büntetőeljáráson kívül eső feltétele, amelyről az országgyűlés határoz; a mentelmi jog felfüggesztésének a jogszerűsége a büntetőeljárásban nem vizsgálható (1990. évi LV. tv. 5. és 6. §)



1990. évi LV. törvény, 7. § [szerkesztés]
A mentelmi jog a képviselőt a megválasztása napjától illeti meg.
A képviselőválasztáson jelöltként igazolt személyt a 5. §-ban szabályozott mentelmi jog szempontjából úgy kell tekinteni, mintha képviselő lenne, a mentelmi jog felfüggesztéséről azonban nem az Országgyűlés, illetőleg annak Mentelmi, összeférhetetlenségi és mandátumvizsgáló bizottsága, hanem az Országos Választási Bizottság határoz. Az indítványt az Országos Választási Bizottság elnökéhez kell benyújtani.




A Pallas Nagy Lexikona szerint [szerkesztés]

"A törvény által nálunk még nem szabályozott M. a képviselőháznak Böszörményi László képviselőnek közkeresete alá vétele alkalmából hozott és 1867 nov. 18. kelt határozata és az azóta állandóan követett gyakorlat szerint a következő két sarkalatos tételen nyugszik: 1. hogy amit az országgyűlési tag «mint olyan» a házban és a házon kívül mond v. tesz, azért csak az országgyűlés, és pedig annak ama háza által vonható feleletre, amelyhez tartozik; 2. hogy amit az országgyűlési tag nem mint olyan és nem törvényhozói hivatásának gyakorlása közben mond v. tesz, azért csak a ház engedelmével vonható közkereset alá, s a tetten érés esetét kivéve, csak a ház előzetes engedelmével záratható el. Minthogy a M.-ot törvény nem szabályozza, mely esetben a vonatkozó törvénynek mint minden más törvénynek magyarázata s értelmezése birói hatáskörbe tartozik, a hivatkozott képviselőházi határozatnak birói magyarázata és értelmezése csak addig irányadó, mig az országgyűlés esetleg ellenkezően nem határoz. Igy a választókhoz intézett nyilatkozat a magyar királyi Kuriának 1889 máj. 9. a Doda Traján ügyében hozott határozata szerint nem tekinthető a képviselői hivatás teljesítésével összekötött működésnek, s azért az 1867. képviselőházi határozatnak nem 1., hanem 2. pontja alá tartozik. A nézet helyes, mert a választók előtt nyilatkozó képviselő nem szól s nem nyilatkozik sem: «a házban a házhoz», sem pedig: «a házon kivül, de a háznak megbizásából». A kérdés, vajjon a képviselő M.-a a megválasztással v. az igazolással veszi-e kezdetét, a vitás kérdések közé tartozik. Francia- és Olaszországban a kérdést a M.-ot megszorító értelmében döntötték el a biróságok. A bűnvádi eljárás alá vont képviselők arra hivatkoztak ugyan, hogy a képviselői mandátumnak alapja, a képviselői minőségnek egyedüli jogcíme a választás, amely ennélfogva mindaddig érvényes, mig az igazolási eljárás meg nem semmisíti. Továbbá arra, hogy a még nem igazolt képviselő is képviselői hivatást teljesít, már csak azért, mert az általános választásokból kikerült ház megalakulásában részt vesz. Ennek ellenében a biróságok álláspontja az volt, hogy a képviselőknek adott alkotmányos biztosíték, minthogy célja a képviselői hivatás szabad gyakorlatának biztosítása s minthogy azért az «a hivatásnak biztosítéka» és nem «a személynek privilegiuma», csakis az igazolt képviselőt illetheti. Semmi esetre sem terjeszthető ki pedig a biztosíték az országgyűlés tartama alatt megválasztott képviselőkre. Ugy Francia- mint Olaszországban tételes törvény értelmezéséről volt szó, amire a biróság kétségtelenül jogosítva van, ámbátor Odillon Barrot 1847 ápr. 20. a képviselőházban ugy nyilatkozott, hogy a M. kezdőpontja körül felmerült kérdés eldöntésére csak a ház lehet illetékes. Hazánkban előforduló esetben a képviselőház a kérdést a M.-ot kiterjesztő értelemben döntötte el, akként t. i., hogy a képviselő a M. élvezetébe megválasztatása percében lép (1878 dec. 9. határozat).

Az országgyűlési tagot megillető M. addig tart, mig az illetőnek országgyűlési tagsága meg nem szünik. A M. terjedelme tehát nálunk jelentékenyebb mint p. Olaszországban, ahol a Statutum 45. §-a szerint a képviselőket a M. csak az ülésszak tartama alatt illeti meg. A képviselőházi határozat 1. és 2. pontja között mégis az a különbség, hogy az 1. pont esetében az országgyűlési tag ebbeli minőségének megszünte után sem vonható felelősségre (máskülönben a mentesség illuzóriussá válnék); a 2. pont esetében ellenben az országgyűlési tag e minőségének tartama alatt elkövetett büntetendő cselekmény miatt is, e minőségének megszünte után bűnvádi eljárás alá szabadon vonható. Viszont a határozat 2. pontjából nem látszik ugyan következni, de mégis kétségtelen, hogy az országgyűlési tag e minőségének tartama alatt a ház engedélye nélkül oly cselekmény miatt sem vonható bűnvádi eljárás alá, melyet országgyűlési tagsága előtt való időben elkövetett. A M. szempontjából nem tesz különbséget, vajjon az országgyűlési tag terhére rótt büntetendő cselekmény hivatalból v. csak a sértett fél indítványára üldözendő-e; s kiterjed a M. ugy a bűntett és vétség, mint a kihágás eseteire. Tetten érés esetében az országgyűlési tag a ház engedélyezése nélkül is letartóztatható, a bűnvádi eljárás megindítása azonban ebben az esetben is a ház előzetes engedélyéhez van kötve. Ez a két, egymással látszólag ellentétben álló elv akként egyeztethető össze, hogy a tetten ért s letartóztatott országgyűlési tag ügyében az illetékes ház azonnal értesítendő s engedélye a további eljárásra kikérendő, amelynek megtagadása esetében azonnal szabadlábra helyezendő. Az előnyomozást a M. ki nem zárja. Magának az országgyűlési tagnak kihallgatásáról természetesen nem lehet szó, mert ez már a M.-ba ütköznék. Ez természetesen nem zárja ki azt, hogy a nyomozásról értesült országgyűlési tag más alkalmas módon önként ne hozhassa a nyomozó közeg tudomására azokat a körülményeket, melyeket saját érdekében a gyanu eloszlatására alkalmasaknak tart. A M., habár nem személyes privilegium, mégis előjog, s nem válhatik annak hátrányára, akit illet.

A M. felfüggesztése a bűnvádi eljárás megindításának, illetve folytatásának levén feltétele, az országgyűlési tag ellen beadott bűnvádi feljelentés félretételéhez, elvetéséhez a M. felfüggesztésének kieszközlése nem szükséges. Az országgyűlési tagságnak megszerzése a megszerzés idejében már folyamatban volt bűnvádi eljárást megakasztja; annak folytatásához a M. felfüggesztése szükséges. A M. felfüggesztése csak addig érvényes, mig a kiadott országgyűlési tag annak a háznak tagja, amely M.-át felfüggesztette; ha tehát a kiadott tag M.-ának felfüggesztése után más háznak tagjává lesz – p. a főrendiházi tagot képviselőnek megválasztották, v. a kiadott képviselőt képviselői mandátumának lejártával újra megválasztották – a bűnvádi eljárás a M. újabb felfüggesztése nélkül nem folytatható.

A tanuzási kényszer kérdésében a képviselőháznak 1889 ápr. 10. kelt határozata a következő: «az országgyűlési képviselőnek tanuságtétel végett megidéztetéséhez a képviselőház engedélye nem szükséges. A tanuként megidézett képviselő ellen személyes szabadságot korlátozó kényszereszközök azonban csakis a M. felfüggesztésének előzetes kieszközlése után alkalmazhatók». Minthogy az országgyűlési tagok M.-ának tartalma és terjedelme egyforma, ez az elv a főrendiház tagjaival szemben is érvényes. A M.-nak közhivatalnok által történt megsértését illetőleg Herman Ottó képviselő megtámadtatása alkalmából, a képviselőház mentelmi bizottságának véleménye szerint, a M.-ot sértő közhivatalnok csupán fegyelmileg büntethető, az igazságügyi bizottságnak 1884 máj. 8. a ház által elfogadott jelentése szerint ellenben a közhivatalnok, aki képviselőt M.-a felfüggesztése előtt elfogat vagy letartóztat, a btkv 193. és következő §-aiban meghatározott személyes szabadság megsértését követi el, és a 193., illetve 195. §-os szerint büntetendő. Az igazságügyminiszter a kormány nevében kijelentette, hogy a kormány az igazságügyi bizottság véleményében osztozik.

E szerint a vélemény szerint a közhivatalnok, aki gyilkossággal alaposan terhelt képviselőt, akit a ház kétségtelenül ki is adott volna, a M. felfüggesztésének kieszközlése nélkül letartóztatott, 10 évig terjedhető fegyházzal büntetendő. A háznak ez a határozata azonban, minthogy nem a M. tartalmának és terjedelmének meghatározására, hanem a büntetőtörvénykönyv magyarázatára vonatkozik, a biróságokra kötelező erővel nem bir. Érdemileg el nem fogadható azért, mert a btkv 193. s következő §-aiban meghatározott bűntettnek tárgya nem a M., hanem a személyes szabadság. A M. s a személyes szabadság pedig nem azonos fogalmak.

Magánszemély által a M. meg nem sérthető. A M.-nak magánszemély által megsértése fogalmi lehetetlenség. Az országgyűlési tagnak a házban mondottakért p. testi bántalmazás, párbajra kihivása az általános büntető törvények szerint itélendő meg. Az 1867-iki képviselőházi határozat 1. pontjában említett feleletre vonás alatt csak hatóság által való feleletre vonás értendő, az, hogy az országgyűlési tagot a hivatása gyakorlatában mondottakért semminemü hatóság által és semmiféle hatóság előtt feleletre vonni nem lehet. A határozatot a képviselőház is mindig ilykép értelmezte, s ezt az álláspontot fogadta el az igazságügyi bizottságnak 1884-iki fentemlített jelentése is, midőn nem találta helyesnek a Mocsári Lajosnak azt az indítványát, hogy a képviselő ellen egyesek által elkövetett jogsértő bűncselekmények a M. szempontjából külön intézkedés tárgyává tétessenek. A mentelmi bizottság azonban 1891 aug. 10. kelt s a ház által elfogadott jelentésében, annak kiemelése után, hogy a magánosok cselekményeit a ház mindenkor ugy tekintette, hogy azoknak megtorlása a törvény rendes útjára tartozik, a nélkül, hogy ezeket a cselekményeket a M. megsértésének fogalma alá vonta volna, annak a nézetének adott kifejezést, hogy minden cselekmény, amely oda irányul, hogy a képviselőtől hivatása gyakorlatában mondottakért a házon kivül elégtétel követeltessék, a M.-ot érinti, s hogy e szempontból kivánatos, hogy a ház tagjait megillető M. fokozottabb büntetőjogi védelemben részesüljön. Az eszme javított és bővített kiadásban megvalósítva büntetőtörvénykönyvünk egy feltünő hézagának kitöltésére van hivatva. A magánosok jogtalan támadása a M.-ot nem érinti, mert a M. alkotmányos biztosíték; védelem a hatalom ellen. De fokozottabb büntető jogi védelmet igényelhet az országgyűlési tag személye, mert kétségtelen, hogy hivatásának lelkiismeretes gyakorlásában igen gyakran összeütközésbe jő másoknak többé-kevésbbé jogosulatlan önző érdekeivel, s igy nagyobb mérvben, mint a magánember, ki van téve azok boszujának, akiknek érdekköreit kötelességszerüleg megzavarta. De ami ő reá áll, az legalább épp oly mérvben áll minden közhivatalnokra. A fokozott veszély pedig fokozott védelmet igényel. Az országgyűlési tag, a közhivatalnok ellen intézett merénylet azért súlyosabban büntetendő, ha hivatalos eljárása miatt boszuból követtetett el. A magyar büntetőtörvénykönyv csodálatos módon ezt az általánosan elismert büntetőjogi szempontot csak a vagyonrongálásnál vette figyelembe, midőn a különben csak vétséget alkotó vagyonrongálást bűntettnek minősíti, és jelentékenyan szigorubban bünteti, ha azt a tettes közhivatalnoknak vagyonán hivatalos eljárása miatt boszuból követte el. A törvény tehát fokozottabb büntető védelemben részesíti a közhivatalnoknak tyúkjait és pulykáit, de magától a közhivatalnoktól a fokozottabb védelmet megtagadja.

A közösügyi bizottság (delegáció) tagjainak M.-áról az 1867. XII. t.-c. 47. §-a intézkedik, melynél az országgyűlési tagok M.-ára felállított elvek irányadók. A M. a hivatásnak alkotmányos biztosítéka levén és nem személyes privilegium, arról az országgyűlési tag le nem mondhat."

A mai szabályozás Magyarországon [szerkesztés]

A hatályos mentelmi jogot az országgyűlési képviselők jogállásáról szóló 1990. évi LV. törvény szabályozza.


Az Imi beindult, itt a világ vége!



Ritkán, de most  és a hányinger kerülget és kénytelen vagyok valakit és valamit megemlíteni:

http://www.postaimre.com/?p=1373  

EZ NEM REKLÁM!

Boruljon a bili! Dőljön meg a dili!
2009-05-27

"Hihetetlen dolgokkal szembesülök, s akikkel összehoz a jó sorsom, azokkal nem találkozhattam volna, ha nem teszem azt, amit, s ahogy. Vagy talán mégsem így van, de lehet, hogy ennek ellenére mégis? Kicsit elbizonytalanodtam. Annyi szálon futnak események, melyeket kézben, észben tartani, fonni, szövögetni, hímezve, hámozni, kötni is horgolni már nem könnyű. Valami változást észleltem. Megint megreccsent a rendszer. Tegnap este a következő forgatókönyv állt össze a fejemben.

Az MSZP várhatóan égni fog, de nem mint a csipkebokor, az EP választásokon. Ez a várható vereség megingatja a párt eddig még stabil elemeit és tömegével menekülnek majd a patkányok a hajóból maradt tutajról.............

Más. Tegnap paradicsomot plántáltam, és maradt ki bőven. Ha valaki erre jár a napokban, akkor szívesen adok át belőle, illetve el is viheti a maradékot, ami majd egy teljes láda. Én is úgy kaptam.
Tegnap a HVG-ből keresett meg egy újságíró hölgy a még meg sem jelent könyvemmel kapcsolatosan. A hozzájuk eljuttatott könyvrészletem nagyon felizgathatta. Érdekes a történet, mert egyik névtelen informátorom kérte, hogy a hozzám eljuttatott szakszervezeteknél tapasztalt visszaéléses történetei, ha beszerkesztésre kerültek a könyvbe, akkor, küldjem vissza neki. Megtörtént. Szerintem ezt juttathatták el a sajtónak is. Nagy durranás lesz a könyv, az már biztos, mert sok érdekes dolog van benne megemlítve, amelyet már én is nehezen emésztek, mert hihetetlennek tartok.

Éppen ezért tettem meg ma a feljelentésemet a Katonai Ügyészségnek az ügyben, beillesztve azokat a bűncselekményekre utaló anyagokat, amelyeket kaptam. Remélem, hogy mindenki ártatlansága végül kiderül majd, kivéve természetesen engem, mint felbujtót, rágalmazót, hamis tanút és egyebet.

Rendet kell tenni az országban, és ez nem megy könnyen. Áldozatos munka ez feleim. Bevállaljátok? Boruljon a bili! Dőljön meg a dili!

Hát igen egy korábbi olvasónk az egyik írásában jó a megjegyzést tett az okos emberre: megkoronázni nem kéne? ezt a megalomán szerencsétlent?

A szennyirodalmat megszerezzük ingyen, és kíváncsiak lerszünk a nagy leleplezésekre! Úgy vélem, hogy az ügyészség ténylegesen elkapja főállású anyánk tökeit és majd a sitten fog őkelméje palántázgatni és lehetőséget fog kapni, hogy a BÖRTÖN-VISSZAÉLÉSEK-10-ÉVE és az ELŐZETESBEN-HÁROM-ÉV című könyveket megírhassa.

"....kell némi pletyka, meg kitaláció, jó nagy hazugságokkal megspékelve, aztán csak le kell írni, majd figyelmesen hozzátenni a szerzőnek, hogy ez csak hallomás, ez pletyka, ezzel nem is értek egyet, de a rosszat, a gonoszságot már el is ültette az olvasóban. Aztán kiadni, terjeszteni és meg is van a lejáratás. Kit érdekel hogy igaz vagy sem? Csöpögjön a szaftos sztorikról, hogy legyen min csámcsogni......"

A NÁCIK is hasonló módszerekkel indítottak annak idején és mi lett a vége?

A hallgatásnak vége, a "demokrácia" oldala ismételten megszólalt.


Azért történnek meglepő dolgok. A sötét korszaknak vége? Az oldaluk átalakult. Mostmár van olvasható vendégkönyv. Igaz normális helyeken a vendégkönyveket sohasem nem szokták ily módon korlátozni, -de még a fórummal sem keverik össze, de itt ne csodálkozz semmin- de most itt a kampányfinisben ne várjál logikát ls normális viselkedést, igaz eddig sem erről voltak híresek egyesek.

Örömmel olvastam az új kultúrált ömlengéseket és a fenyegető hangnemű beírásokat.

Egy új és apró de nem elhanyagolható kultúrális gyöngyszem:

forrás: http://tmrsz.hu/kapcsolat/vendegkonyv.html

LOLKA 2009. május 27. - 21:47 | 
Sajnos a sok hivatásos gyűlölködő miatt, akik szétoffolták gyalázkodásaikkal a TMRSZ vendégkönyvét, indokolt volt létrehozni ezt a mostani verziót.
A sok gyáva liberális gyűlölködő most már valószínűleg teleszart nadrággal fog csak ezután idepofátlankodni. 
Hajrá TMRSZ! Győzzön a Jobbik
!i

kesigomu 2009. május 27. - 19:36 | 
TmrszFun nem végzetes hiba, csupán nem volt idő a beállítgatásokra. Most már olvasható mindenki által, de csak regisztrált és bejelentkezett felhasználók tudnak írni a vendégkönyvbe. 
Azt nem értem, hogy miért kell egyből állandóan siránkozni, meg világvégét kiálltani?
Baklövést meg majd légyszíves akkor emlegess, ha legalább annyit teszel a TMRSZ tagsága érdekében, mint a szerkesztők és adminok közül bármelyik is. 

Tmrsz tag 2009. május 27. - 12:31 | 
Csatlakozom az előttem szólóhoz .A vendégkönyvet olvashatóvá kellene tenni. 

TmrszFun 2009. május 27. - 11:53 | 
Adminok! Ez egy végzetes hiba volt a részetekről, mert akkor senki sem látja meg kívülről majd a lényeget.

Nem lehetne esetleg olvashatóvá tenni?
Ekkor baklövést ritkán lehet elkövetni.
Üdv TMRSZFun

Kóczián Tivadar 2009. május 26. - 16:31 | 
Na! Ezzel kellett volna kezdeni, így megszűnhetek a névtelen provokatív írományok! Gratulálok, csak előre, szebb jövőt!

A fentiek a számomra azt sugallják, hogy a tettrekész gondolat rendőrség szindróma egyre jobban beindul a TMRSZ-nél. Mostmár meg fogják határozni, hogy valójában mi fog felkerülni az oldalra, meg lesz határozva az, hogy ami maszlagot bedobnak a köznek az csakis és csakis úgy lehet ahogyan a TMRSZ vezetősége gondolja. Csakis olyan felhasználó tehet megfelelő -visszakereshető- kontroll mellett anyagokat, aki mélyen benyal és behajol a nagy közös jobboldali akarat előtt.

Javaslom Orwell 1984 című könyvét olvasni mindenkinek, vagy esetleg nézzék meg filmen, vagy rajzfilmen. TANULSÁGOS.

A gondolat rendőrség szelleme kiszabadult a palackból.

Megjegyzésem: Most nagyon beszartam ám kedves SZJ! Valahonnan nagyon ismerős nekem a "LOLKA" nevű felhasználó.

TMRSZ FŐHADISZÁLLÁS

Címkefelhő

Érdekes blogok, irományok, cikkek, hírek......(47 csoport)

IP