A nap idézete:
""

Az oldal elérte a célját. A gyűlölködő, mocskolódó TMRSZ vezetőknél az oldal a szókimondása miatt kiverte a biztosítékot. Az igazság itt kendőzetlenül jelenik meg bármennyire is fáj egyeseknek. Minket mostmár nem lehet elhallgattatni. A bilit kiborítjuk. A TMRSZ vezetőivel szemben a saját modorukban és a fegyvereikkel vesszük fel a harcot. Hajrá!

2009. május 27.

Na most akkor Én mennyit érhetek?

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Tisztelt Olvasóim, kicsit keresgéltem és találtam a tmrsz oldalán a Rend-Őr 2007=3 számában egy cikket. Én speciel arra lennék kíváncsi, hogy vajon rám is ki fog e terjedni ennek a hatálya vagy új "vérdíjat" fognak kitűzni rám is?

Leszögezem 5.000.000 Ft-nál olcsóbban nem adom magam, viszont üzenem az engem feldobónak esetleg segítek neki és megegyezünk: FELE-FELE okés? Mindenki jól jár -no nem mint az a bizonyos mosogató-!

tmrsz001@gmail.com

GM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

TMRSZ FŐHADISZÁLLÁS

Címkefelhő

Érdekes blogok, irományok, cikkek, hírek......(47 csoport)

IP